Pamatizglītības programma (ar augstākiem sasniedzamajiem rezultātiem kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā - mūzikā) |
NODARBOŠANĀS AR MŪZIKU - TAS IR DARBĪBAS VEIDS, KĀ ARĪ MĀKSLAS VEIDS |
Paskatāties uz veiksmīgiem cilvēkiem un pajautājiet, vai bērnībā tie nenodarbojas ar mūziku, kaut nedaudz? Protams, nodarbojās. Tāpēc mums ir 5 iemesli sekot tam iedvesmojošām piemēram.
- Mācīties spēlēt mūzikas instrumentu - viens no visefektīvākajām smadzeņu treniņa formām, tāpēc, ka instrumenta spēles laikā ar abām rokām tiek attīstāmās abas smadzeņu puslodes.
- Mūzika iedarbojās tieši uz dvēseli, jūtām un uzvedības veidu.
- mūzikas nodarbības skar visus uztveres veidus: dzirdes, redzes, jūtu; kā arī visus atmiņas veidus: dzirdes, redzes, kustību, asociatīvu, iztēles.
- Regulārās uzstāšanās koncertos nostiprina nervu sistēmu. Bērns iegūst pārliecību sevī, iemācīsies ātri adaptēties jebkurai dzīves situācijai.
- Ieradums strādāt katru dienu ir vajadzīgs cilvēkam, ja viņš grib sasniegt panākumus dzīvē.
Daudzas cienījamie uzņēmumi (piemēram, Microsoft) labprāt uzņem jaunus darbiniekus ar mūzikas izglītību
PROGRAMMAS VIZĪTKARTE |
Rīgas 88. vidusskola īsteno pamatizglītības programmu (ar augstākiem sasniedzamajiem rezultātiem kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā - mūzikā).
Vispārizglītojošās skolas ar mūzikas novirzienu statuss skolai tika piešķirts 1994.gadā.
Programmas mērķis:
Veicinot Latvijas vispārizglītojošo skolu ar padziļinātu mūzikas apguvi specifikas attīstību,
pilnveidojot to ar īpašo mācību programmu, sekmēt skolēnu emocionālo un intelektuālo attīstību,
balstītu kompetenču pieejā, kā arī šādu skolu stabilu, nepieciešamu vietu ar mūzikas tradīcijām
bagātajā Latvijas izglītības sistēmā
Programmas uzdevumi ir:
- balstoties kompetenču pieejā, sekmēt skolēna emocionālo un intelektuālo attīstību,
atraisot radošās spējas;
- veidot priekšnoteikumus tam, lai katrs jaunietis spētu iesaistīties
Latvijas mūzikas dzīves līdzveidošanā - kļūtu par aktīvu mūzikas klausītāju, dažāda veida
mūzikas amatieru vai profesionāļu kopu dalībnieku;
- veidot pamatu tālākajai izglītībai.
Skolā ir vairāki muzikālie kolektīvi (kori, instrumentālie un vokālie ansambļi).
Skolas koris ir pastāvīgs Latvijas Dziesmu un deju svētku dalībnieks un godalgotu vietu ieguvējs.
APSVEICAM !!! |
LATGALES PRIEKŠPILSĒTAS KORU SKATĒ |
Apsveicām 5.-9. mūzikas klašu meiteņu kori, diriģenti Svetlanu Uldrihu un kormeisteri Marinu Smitu ar iegūto 1.vietu Latgales priekšpilsētas koru skatē.
Apsveicām 2.-4. klašu bērnu kori, diriģenti Svetlanu Uldrihu un kormeisteri Marinu Smitu ar iegūto 1.vietu Latgales priekšpilsētas koru skatē.
LATVIJAS VALSTS JAUNO PIANISTU 22. FESTIVĀLS - KONKURSS
(vispārizglītojošo skolu ar mūzikas profesionāli orientētā virziena programmas apguvi)
|
Apsveicam mūzikas klases skolēnus ar iegūto 1. vietu
PRIEKŠMETS/Skolotājs |
VIETA |
SKOLĒNS, KLASE |
Klavierspēle
Larisa Maļkova |
I pakāpe |
Anna Novaka, 4.c |
Klavierspēle
Larisa Maļkova |
I pakāpe |
Ņikita Tolmacovs, 4.c |
Klavierspēle
Lidija Doroņina |
I pakāpe |
Aleksandrs Matjušenoks, 4.c |
Klavierspēle
Lidija Doroņina |
I pakāpe |
Anna Kiseļova, 6.c |
Klavierspēle
Lidija Doroņina |
I pakāpe |
Polina Nikolajeva, 6.c |
Klavierspēle
Larisa Maļkova |
I pakāpe |
Artūrs Kazakevičs, 5.c |
Klavierspēle
Larisa Maļkova |
I pakāpe |
Alisa Siņajeva, 7.c |
Klavierspēle
Jeļena Treijere |
I pakāpe |
Daniela Lešinska, 5.c |
Klavierspēle
Jeļena Treijere/ Tatjana Siņica |
I pakāpe |
Darja Sedova, 9.c |